rosesbabys canım hiç elleme uyusun. Benim bebeğim de 6 aylık dünden önceki gün arkamı dönmemle koltuktan düşmesi bir oldu yüz üstü düşmüş alnı kızarık ve hafif şişti. Çok ağlamadı düştüğünde korkmuş sadece o yüzden ağladı. Ama baktım hareketlerin esıkınyı yok kusma yok iştahsızlık yok doktorum o zaman sorun yok dedi. 2 saat uyanık tuttum neşesi gayet yerindeydi o kızarık yere bastırdım çok az hissediyormu diye hissetmiyor du çok uykusu geldiği için yatırdım gece ara ara ateşini kendini kontrol ettim bir sıkıntı yoktu aradan 2 gün geçti herşey normal çok şükür. Çocuk bunlar düşe kalka büyüyorlar. Beşiği o tehlikeyi taşıyorsa beşiğin yanlarına yumuşak kabarık baddaniye veya yastık koyun isterseniz🤗 ben çareyi bir daha koltuğa oturttmamakta buldum sehpaya uzanöıltım halbuki sadece ama o önce önündeki yastığı itmiş sonra kendini yuvarlanmış ardından bir anlık bir olaydı Allah meleklerimizi korusun inşallah ❤️🌼