Ahappymom Ben malesef emziremedim süttüm gelmedi 😣 ama cok isterdim direk mamayla basladik herseyide yer kizim ne versen hayir demez ama yinede zayif diyor doktor 🥺 7 kilo. kan tahlili yapilicak bakalim sonuc ne olcak 😔
Uykusunuda doktoruma söyledim ve salladigim icin geceleri kalkiyor tekrar sallamami istedigi icin uyumuyor demisdi o yüzden sallanmayi hemen birakip kendiliginden uyumayi ögretmemi söyledi ve Almanlar bu konuda cok disiplinliler. Ve doktorum demisdi cogu türk, arab vs… anneleri salliyor cocuklari bu cocuklar icin iy degil demisidi.