Merhaba hanimlar kizim 1 yasinda.
Kizim gazli bir bebekti pusette saliyarak uyutuyordum.
6 aylik iken basarmisdim uyku egittimi vermeye ,kendiliginden uyuyordu uykusu geldimi sallanmadan ama malesef diş mafeti bizi 😢
ve sonra hep pusette sallanarak uyudu gece uyandiginda bile sallanarak tekrar uyuturyordumm.
Ama bu bisüre sonra cok agir geldi hangi yöntemi denediysem malesef pasaramadim.. 😣😣
Sizler nasil uyku egitti verdiniz veya bana tavsiye edebileceginiz ?