ilkerinannesi https://resimyukle.io/r/5AkCzHQCAk 40 günlük bebeğim kulaklarında böyle döküntüler var alın çevserşnde de oluyor ama çoğunlukla kulak deliğinin çevresi bu ne olabilir bilgisi olan var mı dalin şampuan alerji yapıyor olabilir mi
Ohaezgi ilkerinannesi iyi geceler benim kızımın cildi atopik dermatit 4. Ayında çıktı döküntüler. Tüm şampuan krem losyon ne varsa değişti dalin kullanıyorduk. Şuan doktorun yazdığı krem ve şampuanı kullanıyoruz ayrıca kortizonlu krem. Ara ara döküntü oluyor yanak ve göbekte nohut kadar. Ama bizim inek sütüne alerjisi çıktı
Cicegim_123 ilkerinannesi bana döküntü gibi değil de kuruluk gibi geldi bilemiyorum yanlış birşey söylemek istemem belkide egzamanin bir çeşidi de olabilir ama sanki nemlendirici sürsen problem ortadan kalkacak gibi annesi 🙏 Rabbim siza bağışlasın
Edibeglsvr ilkerinannesi yani tam çözemedim ama benm kızımda da buna benzer bişey vardı . Zeytinyağı sürdüm kuruluktanmış bi dene canım istersen
Minikyavrum755 ilkerinannesi benim oğlumun da aynı böyleydi alerji cıktı tabi sizdede var diyemem söylemek istedim gecmiş olsun 🌸
Bisraag Bizde de vardii kesinlikle kuruluktan yani alerjiye de bagli olabilir tabii ama nemlendir sorun kalmaz diye dusunmekteyim. Hatta bizim kulagimizin tumunu kaplamisti. Küçük seyler ama insanin moralini bozuyor biliyorum, gecici uzulme 😊
__asyanil ilkerinannesi zeytin yağı ile yumuşat gecer bnm ikizlerde de vardı amniyon sıvısı kalmış sanırım