Merhaba sevgili anneler, oğlum gece mamayla beslendiği için devamlı uyanır daha doğrusu uykuyla mamayı bagdastirmis durumda yani gece beslenmesini kesmem gerekirken aşırı düşkün gece mama icmeye. Şuan 21 aylık bu aralar sanki yenidoğan bebek gibi saat başı kalkıyor ayağımda gece salliyorum bu durumu yaşayan anneler var mı geçici aylık bi dönem mi acaba umarım öyledir.Yardimci olanlara şimdiden teşekkür ederim.