Gizoooo blue5 anestol uyuşturan kremden bahsediyorsan sünnet olduğunda pipisini sürüyordum çocuğa zararı olsa doktor vermezdi sanırım
Mercimek26 Bana doğumdan sonra vermişti doktor dikişlerime sürmem için. Bir sıkıntıda yaşamadım emzirmekte. Sıkıntı olsa yeni doğum yapmış kadına yazmazdı heralde.