ilkerinannesi Doğumdan sonra 5-10 gün regl oldum sonrası beyaz akıntıydı ama çok çok fazla akıntı kötü kokulu iltihap gibi belki de iltihaptı bilmiyorum. O da bitti derken şimdi 39. Günüm ve regl olmuşum normal mi ne Doğumdan sonra ne zaman olmam gerekiyordu
MinnakTosbagm ilkerinannesi Akıntıdan sonra tekrar kanama olabiliyor fakat regl olduğunuza eminseniz o da normal. 40ımdan 2gün sonra regl oldum bitince doktoruma gittim yumurtlaman bile baslamıs dikkat et gayet normal dedi🌼
tazeannee_ ilkerinannesi ben de suan 39 günlük anneyim lohusa kanamam 30. Gün kesildi sarı akıntı geldi bi kaç gün 36. Gün adet oldum 🤭can sıkıcı 😂
ilkerinannesi MinnakTosbagm ayyy yumurtlama demeyin benim hemen hemen gidip spiral taktırmam lazım 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Bi kolik bebekle ikinciyi düşünemiyorum