Hanımlar merhaba ben nazlı ezelin annesi ☺️🤗
1 yaşında oğlum var ve size bir soru sormak istiyorum en son adet dönemim 3 kasimdi bugün ayın 24 ü hala adet olmadım test çubuğu yaptım ama negatif akşamları olunca midem fena halde yanıyor gün arası hiç uyuklamazken olduğum.yerde uyuyp kalıyorum sizce neden ? Ve adet gecikmesi bu kadar uzun olurmu