Normalde doğru düzgün hastalanmayan hatta hastaneye bile ayda yılda bir giden bir insandım. Be ek doğduğundan beri sürekli hastayim. Tam iyileşiyorum başka birşey başlıyor bıktım artık. Bebeğim de çok huysuz geceleri de uyumaz hiç onunla ilgilen hastalikla uğraş derken tükendim delirecegim herhalde yakında😔 Ustelik yakında kimsem de yok geçen gece rahatsızlandım mecburen bebeği de alıp gittik hastaneye Serum takıldı 2 saat bekledi o da bizimle hastanede.. Niye böyle oluyor direncim mi düşüyor anlamadım tamamen doğumdan sonra oldu…