Kizlar acil bakarmısınız Bebeğimin ateşi 37 38 den aşağı inmiyor hastaneye götürdüm ilaç verildi düştü tekrar çıktı şimdi yine verdim ama zor düşürüyor evde doğal ne olabilir ateşi düşmesi için bide öksürüyor çok coraplarina limon sıktım biraz 37ye düştü onun sayesinde sanki litfen yazın çok çaresiz kaldim