Ben ilk hafta farkettim farklı bir durum olduğunu ve doktora gittiğimizde süt ve yumurta tüketme dedi ve relaktaz verdi. Ara ara açmayı denesekte olmadı. Şuan oğlum 6 aylık yarın doktora gidicez duruma göre ek gidaya başlayacağız bakalım. Bu arada sütüm için de bol su içtim. Ara öğünlerde meyve, hurma tükettim. Şu an çalışıyorum bir de ama Rabbim yardımcı oluyor şükür. Bir de evde olduğum sürece sık emzirdim bu da etkili oldu ve hiç olumsuz düşünmedim aksine yetiyor benim sütüm dedim. Rabbim şifa versin bütün çocuklara, şifa bekleyenlere..