Handankzu Kızlar 2 ay oldu sezeryan olalı 2 aydır kabızlık problemim bi türlü geçmedi ne yapmam gerek lütfen yardım çıldırıcam aetık😒
Mira61 Handankzu bol bol posalı beslenin gün kurusu suda pişirin suyunuda gün kurusunuda yiyin iyi gelir
Katy Handankzu bol su bol bol lifli yiyecek ve icecekler. Mercimek corbası tüketin. Beyaz; ekmek pirinc gibi seylerden uzak durun. Tahıllı sebze protein ağırlıklı beslenin düzelecek.Ek olarak kayısı incir hoşaf faydası dokunucaktir
Handankzu Doga0812 bol su içiyorum sebze yemekleride yiyorum ama yok olmuyor çok canımı sıkıyor artık bu durum😮💨
NinovaLemi Bende de aynı sorun var. Bazen 1 hafta sürüyor 1 sefer yapabiliyorum sonra tekrar 1 hafta yapamıyorum. Geçenlerde çok karin ağrım ve mide bulantım oldu. 2 ölçek duphalac içtim. 6 saat kadar sonra fayda etti.
Aygulemir Handankzu bide iki kasik yogurt bir kasik nane yarim liman bide sade gazoz karistiyin icin bire bire kabizliga arkadasimda sezeryan oldu oda ne yapsa kabiz oluyodu bunu denedi olmuyomus gecen diyo. Bu cok iyi geldi
Aygulemir Handankzu bolbol suuuuuuu şükür ler olsun sezeryan. Oldum kac ay kati sey yedigimi hatirlamiyom hep sivi seyler ama en cokda suuuuu ictimmm
Haydinn Handankzu canım kayısı erik komposto yap bol bol her öğün iç birde katı beslenme hep sıvı şeyler tüket bol bol su iç
MinnakTosbagm Handankzu Benim doktorum duphalac şurup vermişti birde aşırı sıvı ve lifli şeyler tüketmelisin. Eğer doktoruna ulaşma şansın varsa sorup kullanabilirsin