Bebegimmile Kizlar 1 ay 13 günlüğüz atesimiz var doktora götürdük bisey yapmadı,ilacta vermedi atesi 37,5 ile 38 arasi gidip geliyor dus aldirdik simdi dusmedi ama hala oneriniz var mi
Vera1810 Bebegimmile geçmiş olsun 3 ayın altındaki bebeklerde evde ateş takibi yapılmaz. Muhakkak başka dr da görsün kan idrar herseyıne bakılır cok gecmıs olsun inşallah
BirAlparslanAnnesi Bebegimmile 3aya kadar bebelerde ateş beklenmez demişti doktorumuz ciddi bşr durum söz konusu olmadığı sürece ateşi varsada mutlaka kan tahlili istenir demişti götürdüğünüz doktor nasıl tahlil istemesi sizden?
Bebegimmile BirAlparslanAnnesi istemedi valla 38.2den asagi ates cok önemli degil dedi biz de mecbur döndük geri
Fatmagul6543 Bebegimmile benim kiximin 55 günlükken cikmisti ateşi 3 ay dan önceki çocuklarda ateş beklemeyiz biz demişti doktor kan tahlili yaptı idrar tahlili yaptı temiz çıktı mutlaka yatırmamiz gerekiyor hastaneye demişti.5 _6 gün yatmistik hastanede bizimde 38 di galiba ateşimiz şuan tam hatirlamiyorum.islak bezi alnına koltuk altına falan koy
Fatmagul6543 Bebegimmile bilmiyorum ki sen geçmezse başka bir doktora da git bence genelde 3 aya kadar bebeklerde ateş çıkmazmus çıkması iyi değilmiş öyle söylemişti hemen de yatirmisti