Busraktr öncelikle çok geçmiş olsun 🙏🏻 Benim yavrumda 2 aylıkken bronşiolit olmuştu 7 gün devlette 3 günde özelde yattık çok şükür 2 hafta içinde toparlamıştı 🙏🏻 Serum takmışlardı , antibiyotik ve hava veriliyordu sürekli 😞hastaneden sonrada hava makinesi ve antibiyotik kullanmaya devam ettik Allahım ömrümden ömür gitmişti çok şükür geldi geçti bir daha hiç olmadı şu an 25 aylık kızım 🙏🏻🌸