Merhaba kizlar 1 ay 19 günlük kızım var allah nasip ederse .. hamilelikte detayli ultrasonda ventrikullerde genişleme gözüktü 8mm ve normal dendi bende pek kafama takmadim .. başı büyük filan doğmadı herşey normal doğdu şükür .. sarılık geçirdi hastahanede yatti ve orada beyin ultrasonu çekilmiş biz söylemedik hiç 0,35 çıktı degeri takip edilmesi gerek dediler biz bundan korktuk çok Dr gezdik hidrosefali var kötü seyler söylediler en son kartal araştırmaya gittik beyin cerrahine orada ki Dr takip edilmesi gerek dedi basın buyumemsi ve bıngıldak sertleşmesi olmaması lazım dedi bunu yaşayan var mı sonra duzelen inanın Dr birseyi yok dese de ben kafama çok takiyorum ya yükselirse vs diye yazarsaniz sevinirim