Bebeğim gündüz uykusunda gayet iyi ama gece olunca yatırıyorum uyuyor gözlerini açmıyor ama dönüp duruyo sanki bi türlü rahat edemiyo ağlıyo huysuzlanıyo anlamadım neden yeride gayet rahat altı temiz karnı tok uyanınca sallıyorum geride yatırıyorum ama tepinip inleyip duruyo ne rahat yatıyo nede beni yatırıyo bunu yaşayan varmı:/