Merhaba
ben meme reddi yaşadım 3 aylıkken başladı ve 1 ayı geçkin sürdü.. sadece uykulu iken yanı uyanıkken veya uykuya dalmak üzere iken sadece emiyordu.. bu bir ay çok zorlandım . Bebeğimi zorla uyutarak emzirmeye başlamıştım daha sonra araştırma yaparak sorunun bebeklerin koku duyusundan ve gelişiminden kaynaklı olduğunu öğrendim ve hiç pes etmedim hala uykulu iken emzirirken kendimce yöntemler denedim ve şuan meme reddi olayı neredeyse sonlandi günde sadece 1-2 defa red yaşıyorum …
Ben kokuya alışması için öncelikle bebeğimin suratına sürekli süt sürdüm günde iki üç defa koksun diye
ikinci olarak süt istemesi için kendimden bir kaç damla sağdım ve kaşıkla içirdim
meme vermeye çaliştiğimda red ediyorsa asla zorlamadım önce gönlünü yaptim oynadım gezdirdim kucak seviyesinde kolumda poşetle oynarken 5 dkda bir meme vermeye çaliştim ve 4-6 deneme sonunda aldı
En önemliside bu … ben kalın olmayan emzirme sütyeni kullanıyorum sırf kokması için bir hafta değiştirmedim . Sütyenin üzerindeki kalan sütler her uyuduğunda gögüsümün üzernde 5 dk uyuduktan sonra yatağına yatırdım..
ten teması önemli kış ayında yapamıyoruz ama ben sadece sütyenli iken bebeğimi sütyen seviyesinde tutarak günde bir defa gezdirdim
2 hafta sonuna bebeğim artık emiyor.. şuan çok mutluyum sizlerle paylaşmak istedim belki işinize yarar. En azından belki deneyebilirsiniz çünkü ben çok yıpranmıştım.. dualarım sizlerle 🥰