Bu gün kızımı banyo yaptırdım oturacağı var onu aldım oturarak rahat yaptı . Korktum acaba ağzına su gider mi ciğerlerine kaçar mi diye . Çok şükür bi sorun olmadı . Böyle devam ettirmelimiyim yoksa erken mi yeni doğan haliyle mi yaptırmalıyım küvette