Nurgul37 https://imgyukle.com/i/oE3eOn https://imgyukle.com/i/oE3WRh Kızlar merhaba oğluma. Genel olarak tahlil yaptırdım sonucunu yarın alacağım bazıları kötü çıkmış sanırım çok merak ettim anlayanınız var mı aranız da yaa 🙈bu arada 20 aylık oğlum
defnemilam Nurgul37 bize hic boyle seylere bakilmadi 24 saatlik idrar nasil oluyor onuda anlamadim. ama sinira yakin yukseklik ve dusuklukler onemli olmuyor .bir sikayeti flnmi var
Eslemim Nurgul37 idrar yolu enfeksiyonu var geçmiş olsun 24 saatlik idrar böbrek tahribatı varmı diye yakın zamanda kullandığı bir ilaç varmı
Seherbgs Çocuğunuz hasta mı grip vs. Bizimde değerlerimizin bir kısmı referans dışıydı doktor enfeksiyonu yüksek demişti hastaydı çünkü
Nurgul37 Seherbgs Şuan boğa enfeksiyonu var yani 1 haftadır antibiyotik kullanıyoruz randevumuz hastalığına denk geldi belki oda etkilemiştir dediğiniz gibi
Nurgul37 defnemilam o kızım bende anlamadım idtar tahlili vermedik şuan hasta biraz Boğaz enfeksiyonu ondan kaaynaklı olanlarda var da başka bişeyler varmış gibi bi his vaar sanki içimde yada. Ben paranoyaklık yapıyorum 🥲
defnemilam Nurgul37 notrofiller hastalik zamaninda dusuyor bence sonuclar enf gore normal.diyecek doktor cok ekstrem bir fark yok