elcn4139 ben kullandım 1 hafta boyunca pişik yaptı sonra poposu alıştı artık yapmadı gayet güzeldi ama bırakırsan ve tekrar kullanırsan yine aynı şekilde pişik yapıyor ben bidaha da kullanmadım almadım yani bize Bi süre yaptı sonra geçti ama 1 haftada az Bi süre değil. Ve ondan sonra a101de bebem natural markasına denk geldim 4 numara aldım çok memnunum