Herkese iyi geceler, dün akşam bebeğim sandalyede oynarken kafasının üstüne düştü, dün geceden beridir gözleri çapaktan açılmıyor 😢 Geçen sene yataktan düştüğünde de aynı şekilde gözleri çapaklanmıştı. Acaba aynı şey başına gelen var mı? Yaşadığım yerde doktor ve hastane sıkıntısı var maalesef 🤦🏼♀️