birtosbikannesiii elcn4139 avent kullanıyorum ben oğlum doğdu doğalı hem emiyor hem biberonla içiyor çok şükür hiç sıkıntı yaşamadık meme reddi falan
elcn4139 birtosbikannesiii benimde avent iki kere uc aldim ama cok pahali uclar kendim delsem olurmu ki artik. 2 delikli var suan