Bizim de başımızda vardı ama kasıkta da farklı birşey vardı mantar diye bi sürü krem kullandık geçmedi en son cilt doktoru na gittik o direk konak dedi yeni komakla aynı şey ama ciltte oluyor.normalmiş, beklenilen bir şeymiş,deri döküyormuş kuzum 😅mustela konak şampuan ve kremini verdi hem saçına hem derisine kullan dedi gerçekten 2. Gün dökülmeye başladı pamukla altını silerken derisi de temizlendi. Saçı için de 1 yemek kaşığı zeytinyağına 1 çay kaşığı karbonat kat onu 1 saat saçında beklet sonra banyo yaptır dedi. Henüz deneme fırsatım olmadı ama tavsiye ederim