SedaOzbay Merhaba 20 gündür alerji maması aptamil pro-as kullanıyorum ay sonuna yetmicek raporlu olduğu için erken de vermicekler acaba raporda değişiklik yapılıp fazla alınabilirmi yani doktor daha fazla yazabiliyormu bilgisi olan yazarsa sevinirim
9999 SedaOzbay Eczaneye gittiğinizde tekrar rapor olmadan alabiliyorsunuz sanırım sistemde görüyorlar
Ozge_AyazEfee SedaOzbay Günlük alması gereken miktara göre göre ayarlanıyor zaten raporlar. Sizin raporda Bi eksiklik mi var ki acaba
Ecemdefne2 SedaOzbay kutu kaç gün bitiyorsa ona hesapları veriyorlar benm ikizlerde kullanıyor alfamino 22 kutu ikisine de ona göre hesaplayıp rapor çıkarttılar ama erken da alabilirsin bence eczane ile konus
Aaeess SedaOzbay size sormadı mı Dr. Ne kar içiyor kaç cc diye? Çünkü ona göre hesaplayıp veriyorlar. Rapor süresi dolmadan vermiyor diye biliyorum ama siz yinede gidip sorun eczaneye. Ya da İnternette çok uygun fiyatı 60 70 lerde.
Ozge_AyazEfee 9999 Aylık kutu hakları oluyor. Bizim aylık 4 kutu ile başlamıştık yanlış hatırlamıyorsam 2 aylıkken. Büyüdükçe 8 kutuya çıkmıştı