Cihaninannesiii Kızlar şu Instagram da görüyüyorumda kahveler bol bol köpüklü oluyor. hangi marka kahve bol köpüklü oluyor? Mehmet efendimi Abdullah efendimi?
SeninAnnenBirMelektiYavrm Cihaninannesiii pişirmeye alakalı biraz. Her kahveyi köpürtürüm mesela övünmek gibi olmasın da😄
BalKizimElisam Cihaninannesiii soguk su olmali oncelikle kahveyi,sekeri koyup karistiriyorum makinaya koyuyorum sonrasinda hic karistirmiyorum bol köpuklu oluyor yani.(cezvede de ayni sekil yapiyorum ve taze kahve aliyorum.)
Canss3535 Cihaninannesiii kahveden çok makineyle alakalı bence. Benim kahve makinam karaca annemin sinbo ama o daha çok köpüklü yapıyor.
Wolverine Cihaninannesiii kahveyi bol ve suyu soğuk su koyarsam hep köpürür. Kahve de farketmiyo böyle olunca
Guley Aşırı köpüklü olanları maden suyuyla yapiyolar diye biliyorum ben o kadar çok kahve tuketiyorum ki bi zaman sonra köpük önemsiz oluyo 😃 ama benimde kahve köpürür elimde marka farketmiyo
Tuba Cihaninannesiii Kahveyi, şekeri ve soğuk suyu cezveye koyun altını açmadan bir karıştırın sonra pişirirken hiç karıştırmayın. Kısık ateşte pişirin bide🤗
Deletedmom454 Her türlü kahveden de yaparım ama hepside köpür bi de ben türk kahvesini makinada sevmiyorum o yüzden hep cezvede yaparım
28arden Cihaninannesiii ben duydum ama buz katıyolarmış soda bide ama ne kadar dogru baya kat kat köpüklü yapıyolar bende merak ediyorum
kubraanne Cihaninannesiii her marka köpürüyor ben yapinca kahve taze olacak bu cok önemli snra soguk su olacak ve kahveyi bollca koycaksın bir fincana 1 tepeli tatlı kasıgı koyuyorum ben kahvemde tazeyse offf mükemmel oluyor 👌