Allah aşkına arkadaşlar 1 haftadır tükendim , oğlumun burnu akıyor ve asla aspiratörü kullanamıyorum tek başıma yapmak zorundayım eşim sabah çıkıyor akşam geç saatlerde geliyor,🙁 bütün 1 hafta kafasını zorla tutup da çekiyorum çektiğim de birşey gelmiyor zaten çok hızlı yapmaya çalışıyorum o arada da gözüne kaçıyor aspiratör korkuyorum çocuğun gözü çıkacak diye, o da ağlıyor tabi çünkü zorlamak zorundayım, ağlayınca da yine burnu doluyor . Offf kısır döngü halinde bu nereye kadar gidecek iyice ciğerleri doldu göz göre göre, bir öksürüyor içim gidiyor hep kendimi sucluyorum benim yüzümden oluyor doğru dürüst çekemiyorum burnundakileri diye kahroluyorum. Bir önerisi olan bir tavsiye verebilecek olan var mı arkadaşlar gece gece sinirim alt üst oldu resmen. 🙁