Bebegim 4 aylik. Aciktiginda, heyecanlaninca, canı sıkılıp ağlarken ellerini titretebiliyor. Sakinleşince titremiyor. Merak ediyorum başka yaşayan var mı bu durumu? Bir sorun olduğunu sanmıyorum, aklıma sorun gelmedi ama belki aynı şeyleri yasayanlar vardir diye sormak istedim.