Bebeğim 3 aylık ve sürekli memede kalıyor emmese bile ağzında emzik niyetine mememi kullanıyor emziği ilk zamanlar alıyordu başta mama verdik sütüm gelmediği için ama şimdi sadece meme veriyorum son 1 aydır ama sürekli emmek istiyor memede uyuyor ben memeyi çekince uyanıyor 😢 Bu konuda fikri olan lütfen yazabilir mi ne yapmalıyım