Ozgoktug3110 Silifkecilegimmisin açıkçası biraz kaziklandim sandım teşekkür ederim 😅 siz nerdesiniz acaba şehir olarak ?
Silifkecilegimmisin Ozgoktug3110 Normal. İçin rahat olsun 450 olunca insan kaldıramıyor 😅 ama bu pahalılığı sende biliyorsun ama çok absürt değil fiyatın ben mersindeyim sen
Ozgoktug3110 Silifkecilegimmisin İstanbul bende burada olsaydınız sizinle görüşürduk ne güzel olurdu 💐🤗
Silifkecilegimmisin Ozgoktug3110 Ah bende burada yalnızım kimsem yok :) Yine de arkadaş olabiliriz farklı şehirden de olsak aynı uygulama arkadaşıyız 😃😃