Kızlar merhaba biz genel rutin kontrol için kızımı doktora götürdük kan verdik 1 yaşındayız doktor beyaz kan hücresi hemogram düşük çıktı gibi birşey dedi korktuk bizde sanki hasta olcak gibi enfeksiyon kapçak tarzında birşey dedi cbc kontrolü yazdı kağıda sağlık ocağında tekrardan15 gün sonra kan aldırın bunun sonucuna baktırın dedi duruma göre tekrar gelirsiniz dedi . Diğer değerlerimiz iyiymiş ama . Başına böyle birşey gelen varmı nedir bu ben biraz araştırdım ama kafam çok karıştı korktum inşalalh birşey yoktur 😢🙏