Mrb arkadaşlar,
Bebeğim doğduğundan beri kusuyor, doktor reflü olabilir dedi. Kussa da yine beslenmek istiyo. Emmedigi icin sütümü sagip veriyorum arada mama takviyesi yapiyorum. Gece beslenmesi iki defa oluyo. Gündüzleri de iki saatte bir 110 ml kadar veriyorum. Bugun başka bi doktora götürdüm iki saatte bir çok veriyosun. Beslenme aralığı 4-5 saatte bir olmali dedi. Bu konuda fikri olan var mi nasil yapmaliyim bir türlü çözemedim cocugum 5 aylik oldu en zorlandığım konu onu beslemek cunku hem iştahlı hem de asiri kusuyo ve kilo almiyo 😑 Fikirlerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum..