Ask123 Kızlar bebeğim 2 aylık. Kucağımda uyuyor. Yerine koymam ile gözlerini açması bir oluyor. Tükendim resmen. Belki emziğe alışırsa o da ben de rahata ereriz. Philips avent denedim. 2,3 gündür ama almıyor. Böğürüyo resmen.ne yapmak lazım bilemedim.
Mybellam_21 Ask123 biraz zor gibi duruyor canım. Emziği doğar doğmaz verdin verdin bida asla almıyor. Binde bir ihtimalle alırsa alır
MesNes Ask123 yüzüstü yatırmayı denediniz mi ama gözetim altında tutarak yanından ayrılmayın lütfen bazen sırt üstü yatağa konmak istemiyorlar
Leylahcr Ask123 emziği değiştirmeyi dene bende avent almıştım tutmadı ama wee baby damaklı emziği 1-2 denemeyle hemen tuttu tavsiye ediyorum ve tokken tutmuyolar emzirdikten hemen sonra değilde hafif acıktığında ver alışsın diye. Alışınca uykuya dalarken falan verirsin 🌸
Kattyperryy Mybellam_21 yo ben 2 aylıkken verdim şimdi alıştı emiyo zorla canım atinca ver agzinda tut emene kadar alisiyolar 🤭
Ask123 MesNes yüz üstü hiç yatırmadım. Gündüz uykusunda yüz üstü yatırmayı deneyebilirim belki. Biraz korktum yüz üstü yatırmaya açıkcası.
Ecemcansuc Bende çok emzik denedim Asla emzik ağzına almıyor diliyle tükürüyor bir fikir olursa banada yazın lütfen
Tuba-21 Bizde öyleydim. 27 gün yoğum bakımda kaldı doğduktan sonra. Evet geldi muayeneleri vs derken 2 aylık oldu 40 günlük oldu. Sonra bi dünya damarlı damaksız yuvarlak uçlu prematüre emziği hepsinden denedik. En son kaynanamın babası kauçuk emerdi demesiyle trendyoldan bibs marka kauçuk aldım zorlaya zorlaya tuttu. Silikonların çeşitli de olsa hepsini öğürdü bunu bi iki defadan sonra tuttu açken verin alışsın sonra emzirdikten sonra ağladığında
Zehra_minikkusum Ask123 benimkide geç alıştı ben geceleri gözü kapalı agladiginda verdim alıştı atıyordu tekrardan verdim inat ettim oldu bende alismaz diyordum
MesNes Ask123 ben 3 ay kucağımda uyuttum bırakınca sırt üstü asla uyumazdı çünkü. kafasını çevirmeye başladığında yüzüstü denedim huzur içinde saatlerce uyumuştu tabi baba başında nöbet tuttu☺️
Sarew Ask123 ben bi kaç gün sütümü biraz sağıp ona batırıp vermiştim 4 gün de falan tuttu. Beni de çok zorladı 2 ay boyunca emziksiz.