Sebeyda bizim doktorumuz da ibrahim bey. Buharaya ne zaman gitsek sonunda iyileşemeyip yine ibrahim beye gidiyoruz. Nedense onun tedavi yöntemi daha iyi geldi bizim çocuklara. Bir de özel kliniğinin olması,kanı parmak ucundan alması,sıra olmaması,rahatlatıcı tavrı ve istediğin zaman soruna instagramdan ya da telden cevap vermesi bunlar artı yanları. Muayene ücreti 250,tahlil 150. Fiyat biraz fazla ama maalesef