Merhaba arkadaşlar 7 ay 3 günlük oğlum var son 4 gündür resmen bitişik yaşıyoruz afederseniz wc ye bile gidemiyorum gidince ortalık ayağa kalkıyor normalde sabah 9-9:30 arası uyanıyordu şimdi ben 7 de kalkıyorum abisi okula gidiyor diye 5 dk geçmeden uyanıyor gece uyanıyor beni yanında farkedemezse sanki canı yanıyormuşcasına ağlıyor beni felaket yordu temizlik yemek hak getire zaten yanında ben olayım uzanalım da yok sadece kucakta durmak istiyor gün boyu toplasan 1 saat uyamadı bi fikri önerisi olan olursa çok minnettar kalırım😊