Afram96 Merhaba guZel anneler kizim 2ay 9gunluk. Son doktor kontrolumuzde kilosu 5kg150gr cikti. Prima Bez numaramiz 3. Ama sanki bacaklari skiyor gibi 4 e mi gecsem napsam bilemedim sizler kac kilosunuz ve kac no kullaniyosunuz
UraSsmom Afram96 1.5 aylıkken 5 kiloydu ben 3 kullanıyorum Molfix ama Primayla kalıpları nasıl bilmiyorum
BirAlparslanAnnesi Afram96 4 çok büyük olur bebeğiniz için ki dar bez kadar büyük bezde sağlıklı değil
Mavis34 Afram96 2 ay 3 gün kilosu 4 380 hâlâ 1 numara kullanıyorum ama son paketim bu bitiminde 2 numaraya geçicem
NinovaLemi Ben molfix kullanıyorum. 2 numara 6 kiloya kadar benim bebeğim 5100 bacakları hafiften sıkıyor. 3 numarası da 9 kiloya kadar daha iyi oluyor. Ama bacaklari tombul olduğu için onda da 1 kilo daha alsa sıkar gibi geliyor
mercanmeb Kızım 2 güne kadar 2 aylık olacak. Kilosu 5 civarı fakat boyu 58 cm olduğundan sleepy nin 2 numarası halen oluyor. Uzun boyundan çok zayıf duruyor
Danerys Afram96 3 bile erken kilosuna göre. Siz cırtları fazla sıkıyor olmayasınız? 4 numarası 9 kilodan başlıyor
Danerys Afram96 bizimkinin bacakları ince 😅 erkek bebek belki ondandır ama ben tam ayarına göre takmıyorum bezi. Biraz daha seyrek takıyorum şuanda. Çünkü büyükten çiş çıkıyor
DurununAnnesiiii Afram96 sleppy kullanıyorum cnm bizimkinın tombik deyil bacakları belki ondandır birazda