Dincer-Efe1 Merhaba anneler bugün acile götürdüm oğlumu grip olmuş gözünden sarı sarı akıntı ve çapak akıyor onun için bişey yazmadı doktor bende sormayı unuttum nasıl temizleyebilirim acaba yardımcı olabilir misiniz
[silindi] Dincer-Efe1 temiz hatta mümkünse ütülenmiş pamuklu bi bezi nemlendirip temizleyebilirsiniz, bugün bende aynı şey için götürdüm kızımı dr’a damla verdi bize de
tostmuhendisi İçten dışa doğru temiz pamuklu ılık bir bezle silin ve hergun gözden burnuna doğru hafif masaj yapın. Biz bu şekilde atlatmak üzereyiz