Tuba-21 benim kızım 3 aylık reflüsü var oda her yediğini kusuyor ama kilo alımı iyi olduğu için doktor pek bişey demiyo, yedikten sonra hemen usandırmayın yada hoplatmayın ben çoğu zaman gaz bile çıkartmıyorum kusmasın diye ama yine de kusuyor. Kustuktan sonra yine mama istiyordu ağlıyordu son çare emziğe alıştırdım da onu emerken ağlamıyor. Gaz içinde her akşam damla veriyorum mecburen. Baktım çok gazlı ve huysuzsa humana iyi geceler çayı var bebekler için onu veriyorum sakinleşip gaz çıkartmasına yardımcı oluyor rahatlıyor. Gaz damlası da maflor turuncu olan