nurgoktugaras Kızlar doğum yapalı 5.5 ay olacak doğum yaptıktan sonra 40 gün adet gördüm sonra bitti 1 ay sonra tekrar adet oldum ama şimdi 2 aydır adet görmüyorum sizce nedendir ya bir sıkıntı mı vardır herkes diyor ki emziriyorsun ondan
Derin097 nurgoktugaras bende 6.ayımda ilk adetimi oldum bir kere.şimdi 8aylıgız 2aydır asla adet olmadım ödüm kopuyo yalnız değilmişim şükür emziriyoruz diyemi acaba
Gamzecesur nurgoktugaras ay sende bizdensin bacim bende 2 ay duzenli.oldum gecen ay gelmedi bu ayda bakalm hamilemiyim diye kortkm testte yaptim ama yok. Arastirdim emzirmeden ve dogum sonrası 1 yil düzensizlik normalmis ama bakalm😊
nurgoktugaras Zey66 ya ama 40 gün oldum sonra normal yine adet oldum son 2 aydır olmuyorum bebeğinden dolayı hava çok soğuk hastaneye de gidemiyorum ailem yanımda değil çocuğum bensiz durmuyorda korkuyorum
Twinsmomee nurgoktugaras düzensizlikler olabiliyor, ben 11 ay sonra olmuştum ve sonrasında 1.5-2 ayda bir oluyordu daha yeni bir kaç aydır düzene girdi kızlarım 21 aylık olmak üzere
Twinsmomee nurgoktugaras Yani korunmasız ilişki olmadıysa çok korkmanıza gerek yok şüpheniz varsa eczaneden test aldırabilirsiniz
Ahsennay Ben de öyleyim 40im çıktıktan sonra 15 gün sonra adet oldum sonra yine oldum bir ay sonra. Şimdi 5. Ayındayız hala olmadım
Ahsennay Gamzecesur ben de test yaptim korkudan 🤣 negatif çıktı, dediğiniz biri bir sene normalmiş adet düzensizliği