RabiaAlptekin güvenilir ama bi hediye göndercekler, ekimde kutum çıktı hala kutu hazırlanıyor yazıyor. 2kere almıştım hediyesini daha önceden. sistemi acayip yavaş.
ha para ödeyip alınan kutularda var onlar hemen veriliyor kargoya ondan sıkıntı olmuyo bi Allahtan 😀