Hurremsultan7 İki bucuk yasında kızım. Dogdugundan beri benimle benim yatagmda yatıyor. Odası ve yatagıda var ama hiç yatmadı. Eşim hep geceleri calıstıgı içn kızımla yanlızız onu ayrı yatırasım gelmiyor :( bi sorun olurmu ayırmasam
SeninAnnenBirMelektiYavrm Hurremsultan7 bende hep annemle yattım. Bi sure sonra kendi yatağımı istediğimi hatırlıyorum kaç yaşındaydım bilmiyorum ama. Sonra hep odamda yattım
kucukcivcivimm Hurremsultan7 Aynı sorunu yaşıyorum pedagogla görüştük o kesinlikle ayırın size bağlı değil bağımsız bir şekilde gelişimini tamamlasın. İhtiyacı olduğunda sarılın sevin ama size bağımlı olmasın dedi. Ok dedim çıktım ama kara kara düşünüyorum nasıl yapıcam diye.