Beyza58 Merhaba anneler bugün bebeğimin gözünde kan oturması oluştu.bu durumu yaşayan var mı.buün doğru düzgün uyumadı ondan mı, gazı var çok ıkınıyor ondan mı yoksa eliyle mi çizdi yada başka bişey mi bilmiyorum.bu durumu yaşayan var mı. Bebeğim 40 günlük
Sifa006 Beyza58 bizde oldu beyaz kısmında kan toplamış zamanla dağılıyor geciyo eğer huysuzlaniyosa bı doktora götür yinede biz sağlık ocağına gitmiştik. Korkulacak bişey yok kendiliğinden geçer dedi
Cren Beyza58 bizimde oldu daha yeni oyuncak falan çarpmıştır dedi doktor git gide gözünün bebeğine yaklaşınca korktuk Ama kendiliğinden geçti doktora gidersenizde damla verir bir sorun olmaz şçiniz rahat olsun
Beyza58 Sifa006 içimi rahatlattınız teşekkür ederim.geçmezse yarın acile yada dediğiniz gibi sağlık ocağı bakıyorsa oraya götürürüm