neannemioldum Kızlar göğüs ucum çok fena yara oldu pompa kullandım bir kaç kere daha kötü oldu çok canım yanıyor ağrıyor lansinoh kullanıyorum. Birinde hiç bir şey yok. Gün geçtikçe daha kötü oluyor bi önerisi olan var mı
28arden neannemioldum ben gögüsüme soguk bez tampon yapıyodum çok iyi geliyodu emziriyosanız soguk suyla tampon yapın bi yandan bezle
Bsraaa1 neannemioldum Benimde gün geçtikçe kötüye gidiyordu ben kanaya kanaya ağlaya ağlaya emziriyordum sonra gümüş kapak aldım 2 hafta oldu kullanıyorum toparladı çok şükür 🌸
Azizecakir neannemioldum benimdeyeni yara oldu gümüş kapak çok iyi geldi birde ayva çekirdeği jeli sürün
Bsraaa1 neannemioldum Ben krem kullanmadım zaten kremle kullanılmayı önermiyorlar :) Gümüş kapak tek başına yetiyor 🌸
Derin097 neannemioldum lansinohu sür saklama poşetlerini küçük küçük kes sürekli meme ucunda yapışık kalsın böylelkle asla kurumuyo uçları 2 3güne acısı geçiyo iyileşiyo.geçmiş olsn
Uras-54 Benimde aynı oldu hatta bana gecel ceraaha git dediler gittim adam gördü sok oldu bu ne olmus uçların dedi sadece emzir dedi gececek dedi de emziremiyordum ki o acıyla ne kremler ne saçma sapan seyler denedim fayda etmedi sonra gümüş kapk aldım taktım allahım onu üretenden razı olsun içine kendi sütün akıyo o akan süt ucunu iyilestirecek birde zaten gümüşün iyşlestrme özelliği var ikisi ile ben bir iki haftaya güzelttim .. gümüş kapk al derim
boncukannesi123 neannemioldum canım naçizane fikrim, yanlış emzirme nedeniyle yara olan meme ucu iyileşmiyor öncelikle doğru emzirme tekniğini kullan ardından iyileştiğini göreceksin bu süreçte zeytinyağı, karbonat, göğüs ucu kremleri kullanabilirsin 🌸