Merhaba anneler. Bebeğim 7 buçuk aylık. Önceden biraz mızırdardı kalkar meme verirdim uyurdu. Son 1 haftadır. Yüksek sesle ağlayarak uyanıyor. derin uykuya dalamıyor. 15 dk ya bir yarım saatte bir kalkıyor. Neden olabilir bu ya alt dişleri çıktı üstte herhangibirşey yok. Diş te degil. Çok fenayım 😔🤦🏼♀️