Deletedmom_15 aslında ilk öncelik ödeme yapılması oluyor
Mesela ben ödeme yapamıyorum dediğinizde bekletebilirler ödeme durumunuz önümüzdeki ay içinde olursa iki taksit ödeyin derler
Ki böyle diyince çoğu müşteri kabul eder
Israrla yok ben ödeme yapamam taksitlendirirn yapilandirin derse de mecburen yapilandirmayi erkenden yaparlar