Modum çookk düşükk. Çok moralim bozuk. Hayatim boyunca hep kiloluydum. Universitede bi ara 12 kilo verdim. 102 kiloydum o zaman. Cok guzel zayiflamistim. Bi cay vardi ondan kullanmistim. Sonra durumlar iyi olmadigi icin alamadim cayi biraktım. Simdi dogumdan sonra göbek kaldı. Sarkan bi gobek var simdi. Kilom vardi yine ama gobegim sarkmiyordu 😒 bu ara hep kilo aldim nedense. Bu 1 ayda noldu bilemedim birden kilo aldim. Kendimi ozguvensiz hissediyorum bu yuzden. Bu ara problemler oldu. Kafama cok taktim cok uzuldum. Ne yedim ne yemedim bilemedim. O yizden boyle oldu bence. Bi an once kilo vermek istiyorum. Oglum var bitane emziriyorum bazen. Gunde 2 kez bazen 3. Sutumde kesildi kesilcek zaten. 1 yasinda oğlum. Onerebileceginjz bisi var mi sunu yptm ckk guzel kilo verdim falan diyeceginiz.