Bebegim 1 aylik oldugundan beri geceleri uykulari cok guzel masallah emip emip geri uyuyor fakat son birkac gundur gunduzleride cok uyumaya basladi normal mi doktora gitmeli miyim bir hastalik belirtisi mi acaba? Her zaman boyle olsaydi telaslanmazdim son birkac gundur olunca telaslandim:/