Su_ada Merhaba güzel anneler, Kızım için ayakkabı arayışı içine girdim vicco marka için güzel diyorlar ama siz ne marka kullandınız veya hangi özelliklerde bir ayakkabı önerirsiniz yardımcı olursanız çok mutlu olurum şimdiden teşekkürler 🙏❤️
PirayeMom Su_ada merhabalar. İlk adım ayakkabısı vicco kullandık tabii ki yürüyemiyor neden ilk adım ayakkabısı demişler bilmiyorum. Dışarı çıkarken ayakları üşümesin diye giydirdik. Bebeğiniz yürüyor mu?
Su_ada PirayeMom henüz yürümüyor ama tutunarak ayakta durmaya başladı dolayısıyla bende ilk adım ayakkabısı almak istedim belki yürüme iştahı olur diye ama reddetme olasılığıda var tabi 🙄
Su_ada Öylemi allah bağışlasın 😇 siz erken almışsınız ama tabi belli olmaz bu bıdıkların ne zaman adım atacağı 😊😊
PirayeMom Su_ada bendeki yepyeni duruyor. Dolap uygulamama koydum isterseniz bakabilirsiniz. 19 numara.