sariKizim_akKizim
Ben hep en küçük boylardan aldım denemek için, 400 gr olanlardan.
mamalarda aldı başını gitti, aslında tek ölçeklik paketler olmalı deneme amaçlı, ziyan oluyor kalan mamalar maalesef.
Benim oğlum 15 gün önce kendi kendine bıraktı mamayı asla ağzına almıyor, 2 yaşa kadar alsın isterdim ama inadı inattır.