Kızlar merhaba bir şey sorucam size ya aklım çok karışık bebeğim 2 ay 15 günlük ve sezeryan oldum doğumdan sonra adet olmadım hiç hala şimdi sorum bu ben hamile kalır mıyım hemen adet olmadan vs çok korkuyorum psikolojikmen hamile hissediyorum kendimi olursam ölürsün falan diyorlar dikişlerin patlar vs hep kafamda bu soru aydınlatın beni