PirayeMom yaa aslında başından anlatıyım cok balgamı hırtıtısı vardı yanaklarıda hep al al oluyor saglık ocagına götürdüm alerjik dedi zatiden ilac verdi bi hafta gecti kızıma süt verdim ilacı verdim kustu üstüme gün içinde 3 kere kustu bişey yedirsem geri cıkarıyordu özel doktora götürdüm kan tahlili yaptı enfeksiyon yok alerjiside yok dedi antibşyotik vermiş üşütmüş diye götürdügüm gün ishali yoktu bu arada o da bugun başladı uzun oldu kusura bakma